De Toekomst Van Zoeken: - Google of Facebook?
Waar heb ik het over op aarde? Wat betekent een sociale media-gigant en een zoekgigant? Werken ze niet alleen enorme kolossen in een ander digitaal universum? Nee; ze zijn het niet, ze zijn veel meer rivalen om te overwegen dan de meesten van ons. Google zal zeker de overeenkomsten tussen de twee schema's herkennen, dat is zeker. Hoewel de meeste mensen in de digitale ruimte het beeld dat ik nu al een tijdje met jullie ga delen, al een tijdje behouden, zal dit voor de meesten nieuws zijn.
Laat ik beginnen met één ding aan te wijzen; omdat ik weet dat de meesten van jullie heel snel zullen stoppen en deze tirade in het rijk van volslagen wartaal zullen plaatsen! Maar laat me erop wijzen dat Google zijn mislukte 21e onderneming zojuist heeft afgesloten! Waarom maakt dit uit? Oké, gewoon om te benadrukken dat ze (Google) het niet altijd goed doen, ze zijn niet onfeilbaar, zoals alle bedrijven, en individuen (Richard Branson, als een geweldig voorbeeld), dus neem alsjeblieft niet de mening dat alles Google Search is en altijd zal zijn. Tenminste tot je naar me luistert.
Het is geen geheim dat de markt wordt gedomineerd door Google; maar wat voor soort zoekopdracht? (Waren er andere manieren om online te zoeken?) Ok, Google zoekt naar de lijst. Nu is index zoeken slechts goed voor de helft, ja, van alle online zoekopdrachten, natuurlijk was het oorspronkelijk allemaal online zoeken (onthoud Alta Vista, recent ook gesloten), Oh en Yahoo. Denk aan de internetreus? Het simpele feit is dat Google al aan het vervagen is; in een opmerkelijk tempo, verloor het delen van de opdrachten. Natuurlijk domineert Google nog steeds het indexonderzoek, net zo krachtig als altijd, maar algehele gebruikers kiezen voor hun zoektocht op andere platforms.
Wat is de reden? Eenvoudig weer; Google is gericht op zoekwoorden, de sites die de enige pagina van Google domineren (vooral voor grote niches) zijn SEO tot het volledige, kosten serieuze dollars en verliezen over het algemeen de afleverbaarheid die ze ooit hadden, wat betekent dat een machine kwaliteitsinhoud uitgeput voor de consument, niet voor mensen interactie of betrokkenheid.
Aan de andere kant gebruikt Facebook iets dat veel belangrijker is dan trefwoorden, inclusief communicatie en contact met gebruikers. Dit wordt gegenereerd door de online profilering van het Facebook-lid.
Het heeft dit concept kort geleden laten zien met de introductie van Facebook Graph Search. Deze theorie wordt ook ondersteund door de komst van Facebook-hashtags, geen twitter die ze niet volgden. Kortom, Facebook bouwt nu constant een online profiel van meer dan 1 miljard mensen wereldwijd (zijn leden) (hoewel ze dat altijd zijn geweest). Net als Google heeft Facebook gebruikers (ja, ik weet het, Google ook, Gmail, Google+, enz., En je logt in, maar het is niets zoals Facebook) dit ledenbestand is de echte kracht achter Facebook; het is de mogelijkheid om elke consument te 'profileren'.
Heb je je ooit afgevraagd waarom je gevraagd wordt om dingen altijd leuk te vinden? Hoi! Een dergelijke targeting is om te helpen. Ik wil niet als George Orwell klinken, maar dat is wat hier gebeurt. Houd er rekening mee dat het gemiddelde Facebook-profiel vaak naar muziek luisterde, films keek, favoriete tv-shows, genoot van sport, hobby's, sites en de lijst gaat maar door. Je kent Facebook!
"Wat is dat", zou je kunnen zeggen? Nou, laten we dit bedenken vanuit een zakelijk perspectief of een potentiële adverteerder; voor het eerst in de geschiedenis (ik merk dat ik veel over Facebook zeg) kan een bedrijf rechtstreeks vanuit de exacte doeldemografie aan mensen / leden op de markt brengen / adverteren, de adverteerder weet nu zeker 100% dat de persoon die de advertentie ziet op zijn Facebook-pagina ZAL een belang hebben of op zijn minst een associatie met de service of het product waarvoor wordt geadverteerd. Het is krachtig, heel sterk! Ik ben geschokt dat als je dat niet ziet, je zover hebt gelezen. En ja, ik weet dat jullie sceptici niet werken op Facebook-advertenties. Ja, slimme mensen, ze hebben niet aan het stuur gedraaid totdat ze het hadden afgerond. Oké, laat me je informeren, Facebook heeft het "rond" gemaakt (door te zoeken naar grafieken). En de bedrijven stromen binnen en beginnen, na hoelang het duurde voordat ze YouTube als een legitieme uitlaatklep voor advertenties gebruikten.
Kom terug naar ons; de consument; die in de kapitalistische cyclus. We kunnen naar de nieuwe Facebook-grafiek zoeken en zoeken naar items die voor ons interessant zijn, idealiter besteld door onze vrienden, enz. Zoals het geloofde (en meestal terecht) dat als onze vrienden geïnteresseerd zijn in een bepaald bedrijf, plaats, dienst of product, zullen we dat doen. Dat is eerlijk genoeg.
Laten we teruggaan naar Google, onze Google-zoekopdracht levert nog steeds saaie oude resultaten op, gebaseerd op onze; consumenten; zoekreeks, nadat ze op de "maxi" -computer van Google zijn geplaatst, deze resultaten uitspugen op basis van zoekwoorden die al dan niet zo relevant zijn voor
ons. Dit zijn de zoekwoorden waarvan de wijze mensen van Google denken dat ze belangrijk zijn voor onze interesse of zoekopdracht. Niet wat wij denken dat belangrijk is voor onze eigen (Facebook) interesses of voor onze vrienden (Facebook) interesses.
Laat ik beginnen met één ding aan te wijzen; omdat ik weet dat de meesten van jullie heel snel zullen stoppen en deze tirade in het rijk van volslagen wartaal zullen plaatsen! Maar laat me erop wijzen dat Google zijn mislukte 21e onderneming zojuist heeft afgesloten! Waarom maakt dit uit? Oké, gewoon om te benadrukken dat ze (Google) het niet altijd goed doen, ze zijn niet onfeilbaar, zoals alle bedrijven, en individuen (Richard Branson, als een geweldig voorbeeld), dus neem alsjeblieft niet de mening dat alles Google Search is en altijd zal zijn. Tenminste tot je naar me luistert.
Het is geen geheim dat de markt wordt gedomineerd door Google; maar wat voor soort zoekopdracht? (Waren er andere manieren om online te zoeken?) Ok, Google zoekt naar de lijst. Nu is index zoeken slechts goed voor de helft, ja, van alle online zoekopdrachten, natuurlijk was het oorspronkelijk allemaal online zoeken (onthoud Alta Vista, recent ook gesloten), Oh en Yahoo. Denk aan de internetreus? Het simpele feit is dat Google al aan het vervagen is; in een opmerkelijk tempo, verloor het delen van de opdrachten. Natuurlijk domineert Google nog steeds het indexonderzoek, net zo krachtig als altijd, maar algehele gebruikers kiezen voor hun zoektocht op andere platforms.
Wat is de reden? Eenvoudig weer; Google is gericht op zoekwoorden, de sites die de enige pagina van Google domineren (vooral voor grote niches) zijn SEO tot het volledige, kosten serieuze dollars en verliezen over het algemeen de afleverbaarheid die ze ooit hadden, wat betekent dat een machine kwaliteitsinhoud uitgeput voor de consument, niet voor mensen interactie of betrokkenheid.
Aan de andere kant gebruikt Facebook iets dat veel belangrijker is dan trefwoorden, inclusief communicatie en contact met gebruikers. Dit wordt gegenereerd door de online profilering van het Facebook-lid.
Het heeft dit concept kort geleden laten zien met de introductie van Facebook Graph Search. Deze theorie wordt ook ondersteund door de komst van Facebook-hashtags, geen twitter die ze niet volgden. Kortom, Facebook bouwt nu constant een online profiel van meer dan 1 miljard mensen wereldwijd (zijn leden) (hoewel ze dat altijd zijn geweest). Net als Google heeft Facebook gebruikers (ja, ik weet het, Google ook, Gmail, Google+, enz., En je logt in, maar het is niets zoals Facebook) dit ledenbestand is de echte kracht achter Facebook; het is de mogelijkheid om elke consument te 'profileren'.
Heb je je ooit afgevraagd waarom je gevraagd wordt om dingen altijd leuk te vinden? Hoi! Een dergelijke targeting is om te helpen. Ik wil niet als George Orwell klinken, maar dat is wat hier gebeurt. Houd er rekening mee dat het gemiddelde Facebook-profiel vaak naar muziek luisterde, films keek, favoriete tv-shows, genoot van sport, hobby's, sites en de lijst gaat maar door. Je kent Facebook!
"Wat is dat", zou je kunnen zeggen? Nou, laten we dit bedenken vanuit een zakelijk perspectief of een potentiële adverteerder; voor het eerst in de geschiedenis (ik merk dat ik veel over Facebook zeg) kan een bedrijf rechtstreeks vanuit de exacte doeldemografie aan mensen / leden op de markt brengen / adverteren, de adverteerder weet nu zeker 100% dat de persoon die de advertentie ziet op zijn Facebook-pagina ZAL een belang hebben of op zijn minst een associatie met de service of het product waarvoor wordt geadverteerd. Het is krachtig, heel sterk! Ik ben geschokt dat als je dat niet ziet, je zover hebt gelezen. En ja, ik weet dat jullie sceptici niet werken op Facebook-advertenties. Ja, slimme mensen, ze hebben niet aan het stuur gedraaid totdat ze het hadden afgerond. Oké, laat me je informeren, Facebook heeft het "rond" gemaakt (door te zoeken naar grafieken). En de bedrijven stromen binnen en beginnen, na hoelang het duurde voordat ze YouTube als een legitieme uitlaatklep voor advertenties gebruikten.
Kom terug naar ons; de consument; die in de kapitalistische cyclus. We kunnen naar de nieuwe Facebook-grafiek zoeken en zoeken naar items die voor ons interessant zijn, idealiter besteld door onze vrienden, enz. Zoals het geloofde (en meestal terecht) dat als onze vrienden geïnteresseerd zijn in een bepaald bedrijf, plaats, dienst of product, zullen we dat doen. Dat is eerlijk genoeg.
Laten we teruggaan naar Google, onze Google-zoekopdracht levert nog steeds saaie oude resultaten op, gebaseerd op onze; consumenten; zoekreeks, nadat ze op de "maxi" -computer van Google zijn geplaatst, deze resultaten uitspugen op basis van zoekwoorden die al dan niet zo relevant zijn voor
ons. Dit zijn de zoekwoorden waarvan de wijze mensen van Google denken dat ze belangrijk zijn voor onze interesse of zoekopdracht. Niet wat wij denken dat belangrijk is voor onze eigen (Facebook) interesses of voor onze vrienden (Facebook) interesses.
Dus ik weet zeker dat je nu kunt zien dat, hoewel het al gebeurt en de meesten van jullie het gewoon niet geloven, de mogelijkheid om naar Facebook te zoeken veel relevantere zoekresultaten kan opleveren en een grotere gebruikerservaring kan creëren, zowel sociaal als commercieel .
Nu kan ik sommigen van jullie horen zeggen: "Maar ik wil die stomme advertenties niet op MIJN Facebook-tijdlijn!" Ik vind deze houding een beetje vreemd. Heeft Facebook immers niet het recht om een paar dollar te verdienen als ze ons deze geweldige online game gratis aanbieden? Je kunt zeker een beetje naar de advertenties kijken, als niets anders dan om Facebook gratis te houden voor al onze voordelen. Ik vind dit ook vreemd omdat ik geen enkele vorm van media in de kapitalistische wereld (behalve non-profitorganisaties, enz.) Kan bedenken die er niet overal reclame voor maakt; Televisie, kranten, tijdschriften, radio, advertenties en u kunt aan bijna alles denken. Dus op Facebook, waarom niet? Mark Zuckerberg heeft immers heel duidelijk gemaakt dat Facebook altijd beschikbaar zal zijn.
Ik geloof dat dat is waar je het over hebt op en op Twitter. Maar met Facebook in gedachten, worden er steeds meer online platforms gebouwd en waarom zou je dat niet doen. Zoals ik in het begin al zei, neemt Facebook als nieuw platform Windows over. De interactie in dit stadium is anders, html5 is ook een belangrijke reden voor een dergelijke verandering in al deze ruimtes (ik doe geen moeite om erop in te gaan). Ik vraag je, hoe vaak ga je naar een website en krijg je een beetje "login met Facebook" -knop?
Natuurlijk, altijd! En je gebruikt het, ik bedoel, waarom niet, het verzamelt onze gegevens automatisch en vervult een vervelende soort. Ik ben terug! Trouwens, Microsoft-jongens weten dit al (het einde van Windows), dus Windows 8, een systeem waar velen van jullie over klagen, maar het dekt alle bases; Windows, apps en tablets. Knap! Speel een defensieve strategie, maar een goede die uiteindelijk zijn vruchten zal afwerpen.
Dus hoe zit het met de toekomst? Oké, ik heb absoluut geen idee om eerlijk te zijn, ver buiten mijn begrip, voorbij het korte tot medium. Steve Hawkins is geen Digital Media-man, het is jammer. Omdat het gaat om het vereiste intellectniveau om de toekomst van digitale ruimte te begrijpen, nou nee. Niemand heeft inzicht in de toekomst van de digitale ruimte, omdat het op dit moment alleen maar concepten zijn en ronddenken in de grote mix-master ter wereld. Maar één ding is zeker, het wordt geen Facebook of Google, ik denk dat het het huidige Facebook-platform wordt dat we allemaal gaan gebruiken, en Google gaat samen met Bing en Yahoo dobberen en onze sociale interactie domineren; Echte communicatie en interactie zullen zijn zoals we het nooit eerder wisten en er zal opnieuw iets naar de top van deze schijnbaar uitgestrekte internetuitbreiding stijgen.
OK, ik heb voorlopig genoeg geravelleerd. Dus ik laat je met één gedachte en mijn favoriete gezegde, Capre Diem, en leer, leer zoveel als je kunt, want als je deze kansen leest, ben je in of rond mijn leeftijdsgroep en als dat zo is, heb ik medelijden met je, Natuurlijk, ik ben nu al behoorlijk enthousiast. Dus laat ik je achter met één gedachte en mijn favoriete gezegde, Capre Diem, en leer, leer zoveel als je kunt, want als je deze kansen leest, zit je in of rond mijn leeftijdsgroep, en zo ja, Het spijt me.
Nu kan ik sommigen van jullie horen zeggen: "Maar ik wil die stomme advertenties niet op MIJN Facebook-tijdlijn!" Ik vind deze houding een beetje vreemd. Heeft Facebook immers niet het recht om een paar dollar te verdienen als ze ons deze geweldige online game gratis aanbieden? Je kunt zeker een beetje naar de advertenties kijken, als niets anders dan om Facebook gratis te houden voor al onze voordelen. Ik vind dit ook vreemd omdat ik geen enkele vorm van media in de kapitalistische wereld (behalve non-profitorganisaties, enz.) Kan bedenken die er niet overal reclame voor maakt; Televisie, kranten, tijdschriften, radio, advertenties en u kunt aan bijna alles denken. Dus op Facebook, waarom niet? Mark Zuckerberg heeft immers heel duidelijk gemaakt dat Facebook altijd beschikbaar zal zijn.
Ik geloof dat dat is waar je het over hebt op en op Twitter. Maar met Facebook in gedachten, worden er steeds meer online platforms gebouwd en waarom zou je dat niet doen. Zoals ik in het begin al zei, neemt Facebook als nieuw platform Windows over. De interactie in dit stadium is anders, html5 is ook een belangrijke reden voor een dergelijke verandering in al deze ruimtes (ik doe geen moeite om erop in te gaan). Ik vraag je, hoe vaak ga je naar een website en krijg je een beetje "login met Facebook" -knop?
Natuurlijk, altijd! En je gebruikt het, ik bedoel, waarom niet, het verzamelt onze gegevens automatisch en vervult een vervelende soort. Ik ben terug! Trouwens, Microsoft-jongens weten dit al (het einde van Windows), dus Windows 8, een systeem waar velen van jullie over klagen, maar het dekt alle bases; Windows, apps en tablets. Knap! Speel een defensieve strategie, maar een goede die uiteindelijk zijn vruchten zal afwerpen.
Dus hoe zit het met de toekomst? Oké, ik heb absoluut geen idee om eerlijk te zijn, ver buiten mijn begrip, voorbij het korte tot medium. Steve Hawkins is geen Digital Media-man, het is jammer. Omdat het gaat om het vereiste intellectniveau om de toekomst van digitale ruimte te begrijpen, nou nee. Niemand heeft inzicht in de toekomst van de digitale ruimte, omdat het op dit moment alleen maar concepten zijn en ronddenken in de grote mix-master ter wereld. Maar één ding is zeker, het wordt geen Facebook of Google, ik denk dat het het huidige Facebook-platform wordt dat we allemaal gaan gebruiken, en Google gaat samen met Bing en Yahoo dobberen en onze sociale interactie domineren; Echte communicatie en interactie zullen zijn zoals we het nooit eerder wisten en er zal opnieuw iets naar de top van deze schijnbaar uitgestrekte internetuitbreiding stijgen.
OK, ik heb voorlopig genoeg geravelleerd. Dus ik laat je met één gedachte en mijn favoriete gezegde, Capre Diem, en leer, leer zoveel als je kunt, want als je deze kansen leest, ben je in of rond mijn leeftijdsgroep en als dat zo is, heb ik medelijden met je, Natuurlijk, ik ben nu al behoorlijk enthousiast. Dus laat ik je achter met één gedachte en mijn favoriete gezegde, Capre Diem, en leer, leer zoveel als je kunt, want als je deze kansen leest, zit je in of rond mijn leeftijdsgroep, en zo ja, Het spijt me.
Hé, en doe jezelf een plezier, bespaar een paar dollar op SEO, over een paar jaar (waarschijnlijk minder) is het geen snufje zout waard, zorg er alleen voor dat jij en je bedrijf op en over Facebook zijn. Het spijt me, ik ben teleurgesteld over die opmerking, ik weet het zeker, maar de SEO-jongens doen het al lang goed, misschien moet je kijken naar Facebook SEO, ja, het is er, weet je "grafiek zoeken "Ik heb het een of twee keer vermeld.
En trouwens, als je vraagt: "Hoe zit het met Google+, ze gaan Facebook niet uitdagen", en dat is allemaal triviaal daarvoor? Misschien heb je een goed punt, maar Google heeft er een probleem mee dat Google+ een puppy is! Helaas voor Google.
De Digital Media Strategist biedt eenvoudige Facebook Business Page-opstellingen, eenvoudig te volgen aanwijzingen en instructies voor uw succesvolle Facebook-marketing en betaalbare websites, vanaf slechts euro. Neem gerust contact op met Guy via voor al uw vragen over digitale media. Ik geef u graag gratis advies om u te helpen bij uw marketing en online advertenties. Spreek snel jongens. Terwijl je bezig bent, ontvang een GRATIS exemplaar van mijn Facebook for Business eBook van mijn website.
We bieden ook klantenondersteuning voor Google Contact België .
En trouwens, als je vraagt: "Hoe zit het met Google+, ze gaan Facebook niet uitdagen", en dat is allemaal triviaal daarvoor? Misschien heb je een goed punt, maar Google heeft er een probleem mee dat Google+ een puppy is! Helaas voor Google.
De Digital Media Strategist biedt eenvoudige Facebook Business Page-opstellingen, eenvoudig te volgen aanwijzingen en instructies voor uw succesvolle Facebook-marketing en betaalbare websites, vanaf slechts euro. Neem gerust contact op met Guy via voor al uw vragen over digitale media. Ik geef u graag gratis advies om u te helpen bij uw marketing en online advertenties. Spreek snel jongens. Terwijl je bezig bent, ontvang een GRATIS exemplaar van mijn Facebook for Business eBook van mijn website.
We bieden ook klantenondersteuning voor Google Contact België .
Read Also This Blog:
Comments
Post a Comment