Hoe u Fouten in Adobe System Manager Kunt Repareren

Adobe Application Manager Error - is een applicatie of tool. Het wordt gebruikt om de vele geïnstalleerde Adobe-producten te beheren. Hiermee kan de gebruiker ook creatieve cloud- en suite-applicaties bijwerken en installeren. Adobe Application Manager werkt fantastisch op zowel Mac als Windows. Als u een Creative Cloud-account hebt, moet Adobe-programmabeheer automatisch worden bijgewerkt. Dus de Creative Cloud desktop-app wordt bijgewerkt.

Adobe Application Manager (AAM) wordt geleverd met een eenvoudige gebruikersinterface met speciale functies. Het komt ook met aangepaste of geconfigureerde functies. Adobe Application Manager kan handmatig worden gestart vanuit de applicatiemap. Zoals Mac OS of Windows-Start> Alle menuprogramma's. De gebruiker kan vooral verschillende applicaties rechtstreeks van de Adobe-servers downloaden. Daarom kunnen er tijdens het downloaden en installeren van updates mogelijk fouten optreden. Die fout kan daarom in elke Adobe-bedrijfsapp optreden.

De fout kan ook optreden in bestanden of mappen die zijn verwijderd of beschadigd ten opzichte van Adobe Program Manager. Vandaar dat Adobe Application Manager handmatig wordt verwijderd vanwege anti-malware, antivirus of anti-spyware. Sommige van die tools kunnen sommige Adobe-bestanden ook herkennen als virussen. Dit kan leiden tot een fout met Adobe Program Manager. Met deze fout kan uw licentie worden gecontroleerd. U moet dus een nieuw exemplaar van AAM downloaden als u dan een foutmelding krijgt. De Adobe Application Manager-fout die de gebruiker waarschijnlijk zal tegenkomen, staat hieronder.

1. Kan niet inloggen met Adobe Application Manager / CC

De gebruiker heeft de mogelijkheid om AAM Error te krijgen terwijl ze zijn aangemeld. Zorg er eerst voor dat u uw Adobe ID gebruikt om u aan te melden bij uw Adobe ID-account. Ook lidmaatschap van uw Creative Cloud of Adobe Application Manager. Dienovereenkomstig is de Adobe ID het e-mailadres dat u hebt gebruikt om uw account te maken. Als je dan problemen hebt met zingen, volg je deze stappen om problemen op te lossen-

Meld u aan met uw Adobe ID

Ga daarna naar de officiële website.
Meld u bovendien aan met uw wachtwoord en Adobe ID.
Controleer daarom de details van uw plan onder Plans & Products.
U moet ook uw account opnieuw instellen als u uw Creative Cloud-lidmaatschap niet kunt zien dat wordt vermeld onder Abonnementen en producten.
Start nu elk programma op Creative Cloud, inclusief Photoshop.
Selecteer Help> Uitloggen en bevestig met uw Adobe ID.
Druk vervolgens op Ondersteuning> Aanmelden.

Als u nog geen proefversie of lidmaatschap van Creative Cloud hebt. Maak er vervolgens een voor de faciliteit om gebruik van te maken.

Ga eerst naar de Creative Cloud-appcatalogus.
Dus kies een app om te downloaden. 


We bieden ook klantenondersteuning voor Google Contact België .

2. Na het downloaden of proberen wordt Adobe Application Manager niet gestart

Als u AAM eerst installeert, moet u een Creative Cloud-app of proefversie downloaden uit de Creative Cloud-appcatalogus. Als u niet automatisch begint met het downloaden van de AAM en het installatieproces, probeer dan deze stappen voor probleemoplossing.

Allereerst start u de app handmatig door te dubbelklikken op de AAM-installatie.
Windows: AdobeApplicationManager.exe.
Mac OS: AdobeApplicationManager.dmg.
Volg daarna de aanwijzingen op het scherm.

Accepteer de beveiligingsdialogen die worden gepresenteerd tijdens het download- en installatieproces. Geef de gebruikers bovendien de benodigde beheerdersreferenties. 


3. Als u op Downloaden of Proberen klikt, wordt een download van AAM gestart, hoewel deze al is geïnstalleerd
De gebruiker kan Adobe Application Manager Error krijgen tijdens het klikken op downloaden en AAM reageert niet, zelfs niet als het al op uw apparaat is geïnstalleerd. Adobe Application Manager installeert de Adobe (AAM) in de eerste plaats. Zorg er ook voor dat uw webbrowser is aangesloten op. Wanneer op Update wordt geklikt, kan de gebruiker Adobe Application Manager Error krijgen en AAM reageert niet, zelfs niet als het al op uw computer is geïnstalleerd. Adobe Program Manager installeert eerst de Adobe (AAM). Zorg ervoor dat uw webbrowser ook plug-in is.

4. Wanneer AAM wordt gedownload of geïnitialiseerd

Adobe Application Manager-fout kan optreden tijdens het downloaden en installeren van de AAM. Kan ook lijken te bevriezen tijdens het wachten op het downloadproces om uw apparaat te voltooien. Daarom verifieert AAM uw Adobe ID wanneer u uw app start. Het krijgt ook een lijst met downloadbare producten. Een wachtendialoogvenster verschijnt tijdens het proces.

5. Producten bevriezen terwijl AAM wordt gedownload

Uw apparaat lijkt mogelijk vast te lopen terwijl het proces is voltooid. Ook treedt de AAM-fout op tijdens het downloaden of installeren van een Creative Cloud-app. Daarom bepaalt het de snelheid van uw apparaat en de verbinding met internet. Als je statistieken nodig hebt over de tijd die nodig is om items te downloaden, kun je de gemiddelde tijd zien die het kost. Vaak, wanneer het download- of updateproces bevriest, probeer dan deze benaderingen om uit te werken voor AAM Error.

Oplossing 1: start de download opnieuw

Ten eerste kunt u de download annuleren met AAM en een nieuwe download starten.
Om het huidige proces te annuleren, klikt u op X naast de downloadstatus van de app.
Druk ook op Downloaden naast de naam van de app.

Oplossing 2: start AAM opnieuw

Sluit AAM eerst om goed te werken.
U moet het daarna verwijderen.
Druk in plaats daarvan op Downloaden naast de naam van het apparaat.

Oplossing 3: licentie de proef

Een vergissing in Adobe Program Manager kan ook optreden als gevolg van de licentierechtbank. Het voordeel dat u nodig hebt om ervoor te zorgen dat u probeert een proefversie van de app te downloaden om er het beste van te maken. Bekijk ook het voorbeeld en start een creatieve cloud-proefversie.
 

6. "Mislukte lancering" bij AAM
Adobe Application Manager komt fouten tegen waardoor een Creative Cloud-app niet kan worden geïnstalleerd. Mogelijk wordt ook het bericht 'Installatie mislukt' weergegeven.

Druk vervolgens op de pijl aan de rechterkant van het bericht "Downloaden mislukt".
Er treedt ook een fout in de AAM op.
U kunt dus zoeken naar Adobe Help voor meer informatie over het oplossen van de fout.
Probeer vervolgens de fout in Configuration Manager op te lossen met behulp van de logbestanden voor installatie.

7. Pas Plaats in AAM aan

Als u uw standaardpositie wilt wijzigen om de applicaties die u aan het downloaden bent te installeren, kunt u deze openen.

Start en log eerst in.
Klik nu op de pijl in de linkerbovenhoek rechts van je naam.
Selecteer Voorkeuren en vervolgens.
Tik daarna op de map en navigeer naar de gewenste downloadlocatie.
Klik nu op Opslaan.
U kunt het installatieproces dienovereenkomstig starten.
 

8. Verwijder Adobe Application Manager of verwijder de installatie

Als uw apparaat Creative Cloud-toepassingen heeft geïnstalleerd, is dit noodzakelijk voor uw apparaat. AAM voert meerdere functies uit binnen alle Creative Cloud-producten. Bovendien wordt Adobe Application Manager automatisch verwijderd wanneer u alle Adobe Creative Cloud-producten verwijdert.

Verwijder Creative Cloud van Mac OS

U moet eerst op uw harde schijf dubbelklikken.
Ga daarna naar Toepassingen> Hulpprogramma's> Adobe-installatieprogramma's.
Voer alle Adobe Uninstallers uit om alle Adobe Creative Cloud-software te verwijderen.

Verwijder Creative Cloud uit Windows

AAM biedt een schoner platform voor innovatieve cloud. Dit elimineert gegevens uit de database samen met de download, maar niet de fysieke bestanden. Om alle componenten te verwijderen, voert u ook de programma-verwijderingsprogramma's uit.

Klik eerst op start> Configuratiescherm.
Klik nu op Programma's en instellingen.
Selecteer hierna een Creative Cloud-toepassing en klik op Verwijderen.
Herhaal stap 3 voor alle Creative Cloud-toepassingen.
 
 


Lesen Sie auch diesen Blog: PayPal-Support Kundenservice Telefonnummern
 

Comments

Popular posts from this blog

Facebook-Aanmelding is Mislukt - Corrigeer Foutcode 1 en Foutcode 2 op Facebook

Kun je echt de 5 belangrijkste redenen vinden waarom Windows crasht?

Lenovo ERROR 1962– Geen Patch Gevonden Voor Besturings Systeem